Powiadom mnie o dostępności

Regulatory ciśnienia paliwa do VW GOLF IV

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

45,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.11, Zdjęcie producenta: 1
50,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.1, Zdjęcie producenta: 1
77,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 3, Tryb pracy: hydrauliczny, Ciśnienie [psi]: 43.5
124,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj paliwa: benzyna
281,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: FPM (fluor-kauczuk), Rodzaj zaworu: zawór ograniczający cisnienie, Materiał: FPM (fluo...
11,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.05, Zdjęcie producenta: 1
75,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Regulator ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF IV

Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie VW GOLF IV może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.

VW GOLF IV – objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa

W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF IV nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.

Przyczyny usterek regulatora ciśnienia paliwa w samochodzie VW GOLF IV

Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie VW GOLF IV są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.