14 produktów
Wybierz auto
MAX491912
Ciężar [kg]: 0.425
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26
52,60
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT28120
Ilość zębów: 27
Średnica 1 [mm]: 46.6
Rozwiń więcej danych
105,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNPWAR009
Strona zabudowy: Wewnątrz, z prawej
Długość [mm]: 517
Rozwiń więcej danych
347,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
207,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
207,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05502716S80T
Ciężar [kg]: 0.425
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26
122,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT28107
Ilość zębów: 26
Wersja: 43.2x14.5
65,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
65,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKJA5849
Wymiar gwintu: M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
144,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602439
Długość [mm]: 519
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 25
Rozwiń więcej danych
159,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
159,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT25542
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 149
Rozwiń więcej danych
182,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
182,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
304,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
304,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX493109
155,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499899348
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia
Rozwiń więcej danych
105,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
105,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151732
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M24x1.5
Rozwiń więcej danych
222,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
222,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAG771053830
106,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe ALFA ROMEO GIULIETTA. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu ALFA ROMEO GIULIETTA przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem ALFA ROMEO GIULIETTA nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach ALFA ROMEO GIULIETTA wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów ALFA ROMEO GIULIETTA oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach ALFA ROMEO GIULIETTA, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.