Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

54 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FEBEST
NTY
MAXGEAR
GSP
BLUE PRINT
ASHIKA
JAPANPARTS
JAPKO
LÖBRO
FEBI BILSTEIN
HART
Łącznik wału napędowego BLUE PRINT ADC43905

Długość [mm]: 101

Ciężar [kg]: 0.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

85,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego LÖBRO U 183

Jakość: Standard

Średnica 1 [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego BLUE PRINT ADC43901

Długość [mm]: 63.8

Ciężar [kg]: 0.34

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego LÖBRO U 926

Jakość: Standard

Średnica 1 [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

96,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego FEBEST ASM-81

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 63.8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

43,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego ASHIKA 66-05-502

Długość [mm]: 85

Długość 1 [mm]: 57

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub ASHIKA 62-05-513

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw przegubu, wał napędowy MAXGEAR 49-2908

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

139,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Połączenie, wał wzdłużny MAXGEAR 49-5177

Średnica [mm]: 25

Długość [mm]: 77

31,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

31,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Połączenie, wał wzdłużny MAXGEAR 49-5176

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Połączenie, wał wzdłużny GSP 801302

Długość [mm]: 43

Średnica zewnętrzna [mm]: 116.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

88,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw przegubu, wał napędowy FEBI BILSTEIN 185103

Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia

Długość [mm]: 196

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Połączenie, wał wzdłużny MAXGEAR 49-5178

Średnica [mm]: 30

Długość [mm]: 85

35,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

35,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub HART 464 438

Długość [mm]: 216

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,37

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

111,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łącznik wału napędowego NTY SKK-MS-002

Średnica [mm]: 30

Wysokość [mm]: 85

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

36,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub NTY NPW-MS-025

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub NTY NPW-MS-054

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 33

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

139,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0410-013

Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia

Ciężar [kg]: 2.778

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

196,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

196,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0410-014

Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia

Ciężar [kg]: 2.829

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

236,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub wału FEBEST 0411-V75RH

Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 2.083

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

221,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

221,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Przegub wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe MITSUBISHI PAJERO SPORT I. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu MITSUBISHI PAJERO SPORT I przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem MITSUBISHI PAJERO SPORT I nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Łącznik wału napędowego w pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT I wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów MITSUBISHI PAJERO SPORT I oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach MITSUBISHI PAJERO SPORT I, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.