Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 239006

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 239006

0499239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,41

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

249,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-566

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa ASHIKA 62-05-566

ASH6205566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,14

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

312,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7221

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7221

0369VKJC7221

Długość [mm]: 610

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,67

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

330,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7112

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7112

0369VKJC7112

Długość [mm]: 533

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,53

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

411,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190208

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190208

MAG302004190208

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

319,82

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

319,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

NTYNPWMS051

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,47

zł/szt.

Kraków: wt. 08.07

U ciebie: wt. 08.07

272,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6100R

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa BGA DS6100R

BGADS6100R

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

416,07

zł/szt.

Kraków: wt. 08.07

U ciebie: wt. 08.07

416,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

ASH6205565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,65

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

293,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 82.53.610

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa STARLINE 82.53.610

SRL8253610

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,69

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

330,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62566

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa JAPKO 62566

JAV62566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,79

zł/szt.

Kraków: wt. 08.07

U ciebie: wt. 08.07

379,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK73.001

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy SNR DK73.001

SNRDK73001

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,02

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

472,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7137

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7137

0369VKJC7137

Długość [mm]: 609

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,67

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

426,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

0426GI565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,94

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

275,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-566

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa JAPANPARTS GI-566

JAPGI566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,25

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

293,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

W pojazdach MITSUBISHI PAJERO SPORT I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.