13 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29
Rozwiń więcej danych
111,10
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
111,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 22
Wysokość [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
65,94
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
65,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.06
Rozwiń więcej danych
227,53
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
227,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś tylna
Ciężar [kg]: 1.41
Rozwiń więcej danych
188,69
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
188,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 152
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 38
80,19
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
80,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29
Rozwiń więcej danych
152,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
152,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 6.711
Rozwiń więcej danych
481,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
481,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Ciężar [kg]: 3.075
Rozwiń więcej danych
187,08
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
187,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.78
Rozwiń więcej danych
200,94
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
200,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.647
Długość opakowania [cm]: 7
Rozwiń więcej danych
155,79
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
155,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.614
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 27
128,08
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
128,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 152
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 21
Rozwiń więcej danych
85,61
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
85,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 46.8
86,41
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
86,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe NISSAN MURANO II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu NISSAN MURANO II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem NISSAN MURANO II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach NISSAN MURANO II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów NISSAN MURANO II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach NISSAN MURANO II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.