Powiadom mnie o dostępności

Przeguby i łączniki wału napędowego do RENAULT CLIO I

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Podpora trójramienna MAXGEAR 49-1916

Ciężar [kg]: 0.492

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,05

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 24.04

46,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Podpora trójramienna FEBEST 2416-MEG

Ciężar [kg]: 0.286

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 30

117,15

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 24.04

117,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Podpora trójramienna FEBEST 1816-MOVA

Ciężar [kg]: 0.492

Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

165,35

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 24.04

165,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub HART 430 246

Długość [mm]: 141.5

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,50

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

56,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przegub GSP 850008

Długość [mm]: 142

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,63

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 24.04

78,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,21

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 24.04

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT CLIO I

Przegub wału napędowego w samochodzie RENAULT CLIO I

Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe RENAULT CLIO I. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu RENAULT CLIO I przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.

Kiedy należy wymienić przegub wału napędowego w pojeździe RENAULT CLIO I?

Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem RENAULT CLIO I nie będzie możliwa.

Łącznik wału napędowego – RENAULT CLIO I

Łącznik wału napędowego w pojazdach RENAULT CLIO I wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów RENAULT CLIO I oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.

Jakie są objawy zużycia łącznika wału napędowego w aucie RENAULT CLIO I?

Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach RENAULT CLIO I, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.