13 produktów
Wybierz auto
Producenci
MAX493192
101,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151821
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10x1.5
Rozwiń więcej danych
207,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
207,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
262,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP662061
Długość [mm]: 155
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
104,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
104,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602186
Długość [mm]: 98
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
226,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
226,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP634150
Strona zabudowy: Położenie osi 1
Długość [mm]: 479
Rozwiń więcej danych
219,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
219,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
184,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
135,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 29.9
37,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
128,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNROJK65006
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10×1,5
Rozwiń więcej danych
199,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKJA5795
Wymiar gwintu: M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
158,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP662055
Długość [mm]: 546
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
182,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VOLVO V40 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VOLVO V40 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VOLVO V40 II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach VOLVO V40 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VOLVO V40 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VOLVO V40 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.