12 produktów
Wybierz auto
GSP634150
Strona zabudowy: Położenie osi 1
Długość [mm]: 479
Rozwiń więcej danych
221,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
221,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408151821
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10x1.5
Rozwiń więcej danych
205,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
205,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP662061
Długość [mm]: 155
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
112,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
112,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
133,95
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
242,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
242,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
259,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
259,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP602186
Długość [mm]: 98
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
207,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
207,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 29.9
37,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNROJK65006
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10×1,5
Rozwiń więcej danych
201,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
201,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP602187
Długość [mm]: 94
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26
Rozwiń więcej danych
121,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
121,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKFVKJA5795
Wymiar gwintu: M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
155,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP834194
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Położenie osi 1
Rozwiń więcej danych
100,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
100,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VOLVO V40 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VOLVO V40 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VOLVO V40 II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach VOLVO V40 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VOLVO V40 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VOLVO V40 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.