14 produktów
Wybierz auto
0408151891
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10x1.5
Rozwiń więcej danych
125,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
125,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5144980012
Długość [mm]: 115.5
Wymiar gwintu: M10x1,5
Rozwiń więcej danych
140,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
140,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP801427
Długość [mm]: 510
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
139,65
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
139,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX495187
Średnica [mm]: 24
Długość [mm]: 63
55,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
55,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX493191
107,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
107,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP601210
Strona zabudowy: Położenie osi 1
Długość [mm]: 216
Rozwiń więcej danych
131,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
131,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony koła, oś przednia
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
259,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
259,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów, oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 31
Rozwiń więcej danych
242,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
242,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510491475
Strona zabudowy: Od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
93,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
93,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SNROJK65006
Strona zabudowy: Od strony koła
Wymiar gwintu: M10×1,5
Rozwiń więcej danych
199,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
199,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, od strony koła
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
Rozwiń więcej danych
133,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
133,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 29.9
37,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
37,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
101,86
zł/szt.
Kraków: pt. 07.02
U ciebie: pt. 07.02
101,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP862042
Długość [mm]: 116
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40
Rozwiń więcej danych
138,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
138,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przegub wału napędowego to niezwykle ważny element w każdym pojeździe VOLVO XC70 II. Pełni on funkcję przenoszenia napędu generowanego ze skrzyni biegów na koła samochodu. Przegub odpowiada więc zarówno za komfort, jak i bezpieczeństwo jazdy. Bez tego komponentu poruszanie się autem byłoby niemożliwe. W trakcie eksploatowania pojazdu VOLVO XC70 II przegub wału napędowego poddawany jest sporym obciążeniom, które prowadzą do zużycia lub uszkodzeń tego elementu.
Przegub wału napędowego należy wymienić, gdy część ta się zużyje lub ulegnie uszkodzeniu. Objawami możliwej awarii tego komponentu są: odgłosy stukania czy pojawienie się nietypowych dźwięków w trakcie jazdy i przyspieszania. Oznaką tego, że przegub wału napędowego powinien zostać wymieniony, są również odczuwalne wibracje. Po zdiagnozowaniu usterki należy od razu zająć się wymianą przegubu, inaczej jazda samochodem VOLVO XC70 II nie będzie możliwa.
Łącznik wału napędowego w pojazdach VOLVO XC70 II wygląda jak gumowa, wzmocniona tarcza. Element ten pełni funkcję łączenia kołnierza odbioru mocy z wałkiem kołnierza zdawczego skrzyni biegów. Jego głównym zadaniem jest absorbowanie wibracji, a także zmiana obciążeń powstających w układzie przenoszenia napędu. Właśnie z tego powodu, komponent ten poddawany jest działaniu zróżnicowanych sił. W wyniku dużej mocy samochodów VOLVO XC70 II oraz dynamicznego stylu jazdy kierowców dochodzi do poważnych przeciążeń, powodujących uszkodzenia łącznika wału napędowego.
Na uszkodzenie i konieczność wymiany łącznika wału napędowego w samochodach VOLVO XC70 II, mogą wskazywać m.in. charakterystyczne uderzenia, które są odczuwalne na układzie przenoszenia napędu. Można zauważyć je głównie w trakcie przyspieszenia pojazdu. Element ten nadaje się do wymiany również wtedy, kiedy na jego powierzchni widoczne są deformacje, pęknięcia czy ubytki. Stan łącznika wału napędowego powinien być kontrolowany regularnie, raz na 1–2 lata.