21 produktów
Wybierz auto
GSP209073
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
223,79
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
223,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWNCH071
Typ skrzyni biegów: W5a580
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Rozwiń więcej danych
1 537,38
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
1 537,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNCH079
Strona zabudowy: Z tyłu
Numer seryjny: Nwn-ch-079
1 568,27
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
1 568,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR435068
Długość [mm]: 1030
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26
Rozwiń więcej danych
288,18
zł/szt.
Kraków: czw. 20.03
U ciebie: czw. 20.03
288,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL6610614
Strona zabudowy: Z lewej
Długość [mm]: 640
Rozwiń więcej danych
451,24
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
451,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNCH032
Strona zabudowy: Z przodu
Numer seryjny: Nwn-ch-032
656,37
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
656,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499208024
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
346,05
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
346,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNCH066
Typ skrzyni biegów: 42rle
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Rozwiń więcej danych
1 784,66
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
1 784,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62915
Długość [mm]: 1028
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26
Rozwiń więcej danych
375,15
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
375,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499209039
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
315,49
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
315,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL6610615
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 1028
Rozwiń więcej danych
384,83
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
384,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCH106
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1080
Rozwiń więcej danych
419,75
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
419,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2012SEBRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 3.345
Rozwiń więcej danych
269,55
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
269,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES2012SEBLH
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 392
Rozwiń więcej danych
233,05
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
233,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWNCH078
Strona zabudowy: Z tyłu
Numer seryjny: Nwn-ch-078
1 630,11
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
1 630,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP209074
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
286,93
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
286,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSPPS900193
Długość [mm]: 659
694,24
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
694,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWCH110
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 593
Rozwiń więcej danych
407,50
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
407,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP209005
Długość [mm]: 1030
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26
Rozwiń więcej danych
330,27
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
330,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
392,96
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
392,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu CHRYSLER, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie CHRYSLER można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie CHRYSLER jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach CHRYSLER półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu CHRYSLER, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu CHRYSLER są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.