Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FIAT PUNTO GRANDE PUNTO

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 930

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

398,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

398,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

241,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

241,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

257,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

364,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

364,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów mech. 5-biegowa, z autom. przełączaniem

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 494.5

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

528,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

528,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 193,52 zł

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów mech. 5-biegowa, z autom. przełączaniem

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

297,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ skrzyni biegów: Delphi

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

493,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

493,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 54,66 zł

Długość [mm]: 491

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

455,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

455,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Długość [mm]: 510

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

460,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

460,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Ograniczenia producenta: Gkn

285,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

285,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 515

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

220,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 486.5

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

220,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

220,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 522.5

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

222,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

209,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

209,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 925

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

315,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

315,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Dla automatyki skrzyni 5-biegowej

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

273,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

366,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

366,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 22

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

360,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 07.03

360,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT GRANDE PUNTO

Wał napędowy w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FIAT PUNTO GRANDE PUNTO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FIAT PUNTO GRANDE PUNTO

W pojazdach FIAT PUNTO GRANDE PUNTO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FIAT PUNTO GRANDE PUNTO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FIAT PUNTO GRANDE PUNTO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FIAT PUNTO GRANDE PUNTO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.