Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD C-MAX II

33 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy MEYLE 714 498 0067

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 637

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218410

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

293,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190182

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

387,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

387,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-141

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

411,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305907

Długość [mm]: 973

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

948,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

948,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy SKF VKJC 5785

Długość [mm]: 632

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

512,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

512,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 5786

Długość [mm]: 965.5

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

492,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

492,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 090

Długość [mm]: 972

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,27

zł/szt.

Kraków: wt. 29.07

U ciebie: wt. 29.07

301,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218323

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

299,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 091

Długość [mm]: 637

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

206,59

zł/szt.

Kraków: wt. 29.07

U ciebie: wt. 29.07

206,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS2350L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

401,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

401,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2356

Długość [mm]: 637

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

230,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

230,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1895

Długość [mm]: 637

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

607,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

607,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305906

Długość [mm]: 631

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 199,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 199,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

853,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

853,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-139

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

271,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-045

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 638

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 25.07

252,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218322

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

256,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-161

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

256,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 940

Długość [mm]: 967

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,83

zł/szt.

Kraków: wt. 29.07

U ciebie: wt. 29.07

352,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD C-MAX II

Wał napędowy w samochodzie FORD C-MAX II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD C-MAX II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD C-MAX II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD C-MAX II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD C-MAX II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD C-MAX II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD C-MAX II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD C-MAX II

W pojazdach FORD C-MAX II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD C-MAX II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD C-MAX II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD C-MAX II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.