Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT CONNECT

47 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
GSP
HART
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MEYLE
LPR
SKF
SNR
BGA
FEBI BILSTEIN
NK
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190056

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

446,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

446,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190055

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

293,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

293,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0035

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 963

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

324,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

324,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0032

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 628

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

303,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK52.015

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 632

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

499,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

499,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-055

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

258,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

258,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-149

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

378,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

378,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-164

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

308,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203221

Długość [mm]: 982

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

371,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190064

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

421,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

421,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-056

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

324,06

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

324,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-054

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

292,81

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

292,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK52.018

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 963

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

543,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

543,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 443 844

Długość [mm]: 627

Wymiar gwintu: M22 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,54

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

201,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 443 845

Długość [mm]: 960

Wymiar gwintu: M22 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

292,14

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

292,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 020

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M22 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,03

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

231,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 021

Długość [mm]: 963

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,31

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

295,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy HART 485 742

Długość [mm]: 981

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,25

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

358,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52560

Długość [mm]: 631

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

314,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LPR DS60356

Długość [mm]: 627.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

239,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT CONNECT

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT CONNECT, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT CONNECT można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT

W pojazdach FORD TRANSIT CONNECT półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT CONNECT, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT CONNECT – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT CONNECT są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.