-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT CONNECT

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190056

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

389,81

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

389,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190055

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

296,63

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

296,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-053

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

251,34

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

251,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-054

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

318,19

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

318,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-055

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

263,78

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

263,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-056

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

350,62

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

350,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-149

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,46

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

411,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-164

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,60

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

311,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-163

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,02

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

374,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LPR DS60356

Długość [mm]: 627.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,16

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

242,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0034

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 962

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,04

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

432,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NK 502564

Długość [mm]: 963

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

571,25

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

571,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-145

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

381,84

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

381,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-151

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

319,40

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

319,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK52.018

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 963

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

548,42

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

548,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 449 021

Długość [mm]: 963

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,69

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

303,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-147

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

350,62

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

350,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5941

Długość [mm]: 632

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

398,24

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

398,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5939

Długość [mm]: 962

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

496,58

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

496,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0032

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 628

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,96

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

295,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT CONNECT

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT CONNECT, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT CONNECT można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT

W pojazdach FORD TRANSIT CONNECT półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT CONNECT, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT CONNECT – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT CONNECT są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.