Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT

158 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa SKF VKJC 7951

Długość [mm]: 1091

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

733,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

733,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0062

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

362,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0063

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

503,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

503,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218335

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

356,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

356,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8045

Długość [mm]: 919

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

454,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190056

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

409,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

409,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190055

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

311,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

311,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218334

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

312,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5715

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

398,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

398,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7954

Długość [mm]: 754

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

711,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

711,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-FR-002

Typ skrzyni biegów: Mt82

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 661,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

1 661,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27184

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 480

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

426,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27185

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 755

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

288,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS2318L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

351,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0035

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 963

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

327,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-034

Ilość zębów: 26

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

364,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

364,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305583

Długość [mm]: 1099

Wymiar gwintu: M24x2.0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

954,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

954,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa FEBEST 2112-TTFLH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 2.769

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

128,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 16.07

128,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52559

Długość [mm]: 962

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

357,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52560

Długość [mm]: 631

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

317,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT

W pojazdach FORD TRANSIT półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.