26 produktów
Wybierz auto
MEY7144980062
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
369,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
369,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKFVKJC7951
Długość [mm]: 1091
Wymiar gwintu: M24x2
Rozwiń więcej danych
734,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
734,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY7144980063
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
513,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP218334
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
309,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499218335
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
353,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL171390
Długość [mm]: 753
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
660,01
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
660,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
413,55
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
413,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS2389L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
441,32
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
441,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
953,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
953,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
936,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
936,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 92,72 zł
1 043,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 043,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 74,17 zł
NTYNPWFR076
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
455,45
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 22.04
U ciebie: wt. 22.04
455,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWFR075
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
407,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492382
Długość [mm]: 749
Wymiar gwintu: M24x2
Rozwiń więcej danych
268,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
268,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492383
Długość [mm]: 1091
Wymiar gwintu: M24x2
Rozwiń więcej danych
373,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKFVKJC7954
Długość [mm]: 754
Wymiar gwintu: M24x2
Rozwiń więcej danych
712,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
712,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR474859
Długość [mm]: 752
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31
Rozwiń więcej danych
288,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
288,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27186
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 752
Rozwiń więcej danych
306,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27187
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 388.5
Rozwiń więcej danych
343,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
343,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT CUSTOM, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT CUSTOM można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach FORD TRANSIT CUSTOM półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT CUSTOM, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT CUSTOM są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.