Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT CUSTOM

28 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

369,90

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

369,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1091

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

731,55

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

731,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,79

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

513,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,57

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

309,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,31

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

353,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

473,98

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

473,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 753

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

660,01

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

660,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1098

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

524,38

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

524,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

339,52

zł/szt.

Kraków: wt. 11.02

U ciebie: wt. 11.02

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1095

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

620,68

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

620,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 754

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

710,05

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

710,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 752

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,00

zł/szt.

Kraków: czw. 13.02

U ciebie: czw. 13.02

288,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,36

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

338,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 755

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

355,71

zł/szt.

Kraków: wt. 11.02

U ciebie: wt. 11.02

355,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 749

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

286,27

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

286,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1092

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,41

zł/szt.

Kraków: czw. 13.02

U ciebie: czw. 13.02

373,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

390,52

zł/szt.

Kraków: wt. 11.02

U ciebie: wt. 11.02

390,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

407,50

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

407,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 752

Wymiar gwintu: M24x2.0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

953,36

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

953,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 1091

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,77

zł/szt.

Kraków: pon. 10.02

U ciebie: pon. 10.02

373,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT CUSTOM

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT CUSTOM, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT CUSTOM można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM

W pojazdach FORD TRANSIT CUSTOM półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT CUSTOM, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT CUSTOM – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT CUSTOM są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.