Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT TOURNEO

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
FEBI BILSTEIN
FAST
LÖBRO
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MEYLE
SKF
BGA
HART
METELLI
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0062

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

359,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0063

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

498,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

498,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218335

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,55

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

374,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218334

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0054

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

547,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

547,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK52.017

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 754

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

725,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

725,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182936

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 9.354

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

441,92

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

441,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-034

Ilość zębów: 26

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

357,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

357,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5948

Długość [mm]: 1094

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

739,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

739,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2379

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

327,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27182

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

389,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-033

Ilość zębów: 26

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

245,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-042

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

297,30

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

297,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27181

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

323,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6736

Długość [mm]: 1055

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

515,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

515,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa METELLI 17-1391

Długość [mm]: 1095

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

613,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

613,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS2389L

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

461,11

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

461,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 456 757

Długość [mm]: 1099

Wymiar gwintu: M24x2,0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,95

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

351,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-031

Ilość zębów: 26

286,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

286,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2378

Długość [mm]: 1055

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

337,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT TOURNEO

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT TOURNEO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT TOURNEO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT TOURNEO

W pojazdach FORD TRANSIT TOURNEO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT TOURNEO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT TOURNEO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT TOURNEO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.