🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT V

37 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
MAXGEAR
NTY
SKF
BGA
MAGNETI MARELLI
MEYLE
FEBI BILSTEIN
LPR
Półoś napędowa NTY NPW-FR-031

Ilość zębów: 26

286,73

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

286,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-033

Ilość zębów: 26

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

245,99

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

245,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-034

Ilość zębów: 26

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

357,18

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

357,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218034

Rodzaj skrzyni biegów: Dla automatyki skrzyni 5-biegowej

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,46

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

226,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190068

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

517,24

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

517,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218142

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

315,59

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

315,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190067

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

444,02

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

444,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183033

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 11.41

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

513,02

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

513,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

285,73

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

285,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5921

Długość [mm]: 1052

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

407,29

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

407,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 5925

Długość [mm]: 795

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,64

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

326,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS2320LA

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

458,37

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

458,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS2353R

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Długość 1 [mm]: 1062

562,84

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

562,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218213

Długość [mm]: 1056

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,73

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

289,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218435

Długość [mm]: 1060

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,86

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

300,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52535

Długość [mm]: 1055

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,58

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

396,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218242

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 1056

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

321,70

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

321,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218259

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 799

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,21

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

312,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218036

Długość [mm]: 797

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,90

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

245,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218434

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 799

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

305,44

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

305,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT V

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT V – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT V?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT V, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT V?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT V można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT V – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT V jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT V

W pojazdach FORD TRANSIT V półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT V, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT V – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT V są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.