🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do FORD TRANSIT VII

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
FAST
NTY
FEBI BILSTEIN
LÖBRO
METELLI
MEYLE
BGA
FEBEST
MAXGEAR
SKF
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0063

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

504,33

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

504,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MEYLE 714 498 0062

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,11

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

363,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218335

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,43

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

325,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218334

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

304,74

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

304,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27184

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 480

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

369,61

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

369,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27185

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 755

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,33

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

282,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218444

Długość [mm]: 755

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,66

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

322,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-FR-075

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

349,58

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

349,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306890

Długość [mm]: 752

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

974,09

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

974,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Półoś napędowa LÖBRO 306024

Długość [mm]: 752

Wymiar gwintu: M24x2.0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

963,20

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

963,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-FR-076

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

378,16

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

378,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS900615

Długość całkowita [mm]: 3040

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 139,33

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

1 139,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6323

Długość [mm]: 749

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

529,04

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

529,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 2112-TTFLH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 2.769

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,49

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

133,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 182965

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 9.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,65

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

403,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 218443

Długość [mm]: 1098

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

559,33

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

559,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27186

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 752

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,83

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

294,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306553

Długość [mm]: 1091

Wymiar gwintu: M24x2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 054,24

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

1 054,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 74,18 zł

Półoś napędowa NTY NPW-FR-073

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

303,97

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

303,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FAST FT27188

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Wersja: Single wheel

838,91

zł/szt.

Kraków: pon. 01.12

U ciebie: pon. 01.12

838,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT VII

Wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT VII – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie FORD TRANSIT VII?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu FORD TRANSIT VII, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie FORD TRANSIT VII?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie FORD TRANSIT VII można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie FORD TRANSIT VII – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie FORD TRANSIT VII jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie FORD TRANSIT VII

W pojazdach FORD TRANSIT VII półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu FORD TRANSIT VII, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

FORD TRANSIT VII – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu FORD TRANSIT VII są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.