29 produktów
Wybierz auto
0499201047
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
250,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499223027
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
257,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
257,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426GI486
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
277,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491854
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
233,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
233,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500312CL7ATRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 442
Rozwiń więcej danych
278,89
zł/szt.
Kraków: pt. 07.03
U ciebie: pt. 07.03
278,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP223250
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
305,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
305,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6204487
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
333,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG302004190197
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
313,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS2511RA
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów: 27
Rozwiń więcej danych
413,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
413,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62486
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
370,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
370,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62487
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
405,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
405,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWHD043
300,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
300,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWHD044
324,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH289502
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 7.75
Rozwiń więcej danych
286,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62481
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 557
Rozwiń więcej danych
405,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
405,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491855
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
263,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
04696204486
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
305,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWHD032
290,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
0426GI487
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
303,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG302004190195
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
312,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu HONDA ACCORD VII, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie HONDA ACCORD VII można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie HONDA ACCORD VII jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach HONDA ACCORD VII półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu HONDA ACCORD VII, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu HONDA ACCORD VII są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.