50 produktów
Wybierz auto
0499235039
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
408,64
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
408,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY0144980024
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
448,06
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
448,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
04210144980017
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 608
Rozwiń więcej danych
407,47
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
407,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
04210144980016
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 948
Rozwiń więcej danych
493,89
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
493,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX492420
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
281,89
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
281,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY0144980023
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 582
Rozwiń więcej danych
390,37
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
390,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499235055
Długość [mm]: 948
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
457,46
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
457,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR482473
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 987
Rozwiń więcej danych
363,75
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
363,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400302004190073
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
326,06
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
326,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491123
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 948
Rozwiń więcej danych
351,03
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
351,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491869
Długość [mm]: 990
Wymiar gwintu: 20x1.5
Rozwiń więcej danych
349,43
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
349,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL2831610
Strona zabudowy: Z prawej, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 948
Rozwiń więcej danych
683,53
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
683,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRL2831611
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 608
Rozwiń więcej danych
449,12
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
449,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL171316
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 134.8
Rozwiń więcej danych
639,82
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
639,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERADA54104
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 584
Rozwiń więcej danych
1 310,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 310,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 255,56 zł
1 162,32
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
1 162,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
264,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
264,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR461991
Długość [mm]: 583
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
257,51
zł/szt.
Kraków: czw. 24.07
U ciebie: czw. 24.07
257,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491745
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
304,76
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
304,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491122
Długość [mm]: 580
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
215,13
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
215,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W245, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA B W245 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W245 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA B W245 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W245, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA B W245 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.