70 produktów
Wybierz auto
0499239148
Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
258,43
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
258,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499251046
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
411,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
411,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499251047
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
320,84
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
320,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499239163
Typ skrzyni biegów: At/mt
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
277,50
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
277,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499239147
Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
252,38
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
252,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205570
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
342,91
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
342,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0499239006
Długość [mm]: 538
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
249,41
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
249,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP205083
Długość [mm]: 916
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25
Rozwiń więcej danych
297,32
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
297,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR470872
Długość [mm]: 594
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
276,30
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
276,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWMS051
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Rozwiń więcej danych
272,47
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
272,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNMS008
Strona zabudowy: Z tyłu
Data produkcji od: 2010
Rozwiń więcej danych
1 216,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 216,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205565
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Rozwiń więcej danych
293,65
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
293,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205566
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 616
Rozwiń więcej danych
312,14
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
312,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNMS002
Strona zabudowy: Z tyłu
Długość [mm]: 955
771,99
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
771,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG302004190209
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
339,39
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
339,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205571
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
403,57
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
403,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC7223
Długość [mm]: 611
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
486,37
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
486,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWMS049
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
358,32
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
358,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
308,35
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
308,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSPPS900420
Długość [mm]: 890
765,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
765,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach MITSUBISHI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.