🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI

65 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
ASHIKA
SKF
MAXGEAR
BGA
JAPKO
MAGNETI MARELLI
BLUE PRINT
JAPANPARTS
STARLINE
Półoś napędowa GSP 239148

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,48

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

234,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239147

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,95

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

249,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,14

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

242,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,69

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

256,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205083

Długość [mm]: 916

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

280,37

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

280,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-570

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,61

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

339,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-000

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

269,97

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

269,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-081

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,45

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

363,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-MS-008

Strona zabudowy: Z tyłu

Data produkcji od: 2010

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 089,14

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 089,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239164

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,46

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

254,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7112

Długość [mm]: 533

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,56

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

427,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7221

Długość [mm]: 610

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

336,35

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

336,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7223

Długość [mm]: 611

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

486,43

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

486,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7137

Długość [mm]: 609

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,72

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

426,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900399

Długość [mm]: 1469

810,04

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

810,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900420

Długość [mm]: 890

661,90

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

661,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900582

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 764

506,14

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

506,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900620

Długość [mm]: 681

463,32

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

463,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS900633

Długość [mm]: 1290

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 204,16

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

1 204,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901655

Długość całkowita [mm]: 1469

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

888,97

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

888,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI

W pojazdach MITSUBISHI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.