🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI PAJERO

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NTY
GSP
SKF
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
BGA
JAPANPARTS
JAPKO
STARLINE
Półoś napędowa GSP 239006

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 239006

0499239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,14

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

242,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203944

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 203944

GSP203944

Długość [mm]: 804

Wymiar gwintu: M26x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,63

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

454,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 82.53.610

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa STARLINE 82.53.610

SRL8253610

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,51

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

327,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7137

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7137

0369VKJC7137

Długość [mm]: 609

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,72

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

426,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239034

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 239034

GSP239034

Długość [mm]: 528

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,21

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

227,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190208

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190208

MAG302004190208

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

316,75

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

316,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

ASH6205565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,83

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

290,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-077

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-077

NTYNPWMS077

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

477,62

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

477,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6100R

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa BGA DS6100R

BGADS6100R

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

412,07

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

412,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

0426GI565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

273,29

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

273,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

NTYNPWMS051

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,61

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

225,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-079

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-079

NTYNPWMS079

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

309,62

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

309,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62565

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa JAPKO 62565

JAV62565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,82

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

353,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-002

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-002

NTYNWNMS002

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 955

595,22

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

595,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-004

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-004

NTYNWNMS004

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 882

501,82

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

501,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-005

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-005

NTYNWNMS005

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 865

591,55

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

591,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190209

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190209

MAG302004190209

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

325,44

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

325,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-001

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-001

NTYNWNMS001

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

648,64

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

648,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239007

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 239007

0499239007

Długość [mm]: 616

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

299,25

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

299,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-075

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-075

NTYNPWMS075

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

444,02

zł/szt.

Kraków: pt. 14.11

U ciebie: pt. 14.11

444,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI PAJERO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI PAJERO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI PAJERO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO

W pojazdach MITSUBISHI PAJERO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI PAJERO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI PAJERO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.