Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI PAJERO

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 239006

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa GSP 239006

0499239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,41

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

249,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

ASH6205565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,65

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

293,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-566

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa ASHIKA 62-05-566

ASH6205566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,14

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

312,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-002

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-002

NTYNWNMS002

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 955

771,99

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

771,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900420

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy GSP PS900420

GSPPS900420

Długość [mm]: 890

765,07

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

765,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6100R

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa BGA DS6100R

BGADS6100R

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

416,07

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

416,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-005

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-005

NTYNWNMS005

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 865

597,29

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

597,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-003

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-003

NTYNWNMS003

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z przodu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

452,05

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

452,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62566

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa JAPKO 62566

JAV62566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,79

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

379,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK73.001

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy SNR DK73.001

SNRDK73001

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,02

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

472,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239034

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa GSP 239034

GSP239034

Długość [mm]: 528

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,16

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

247,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-075

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-075

NTYNPWMS075

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

530,09

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

530,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-079

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-079

NTYNPWMS079

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,98

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

383,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-MS-081

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NPW-MS-081

NTYNPWMS081

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

381,84

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

381,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

NTYNPWMS051

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,47

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

272,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa JAPANPARTS GI-565

0426GI565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,94

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

275,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239007

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa GSP 239007

0499239007

Długość [mm]: 616

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

312,45

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

312,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190209

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190209

MAG302004190209

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

339,39

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

339,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-004

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-MS-004

NTYNWNMS004

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 882

506,69

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

506,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7137

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 7137

0369VKJC7137

Długość [mm]: 609

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,67

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

426,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI PAJERO, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI PAJERO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI PAJERO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI PAJERO

W pojazdach MITSUBISHI PAJERO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI PAJERO, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI PAJERO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.