40 produktów
Wybierz auto
0499239006
Długość [mm]: 538
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
216,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
216,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499239148
Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
232,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0499239163
Typ skrzyni biegów: At/mt
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Rozwiń więcej danych
274,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC7223
Długość [mm]: 611
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
545,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
545,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62575
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
350,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
350,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62565
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Rozwiń więcej danych
331,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
331,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205566
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 616
Rozwiń więcej danych
305,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205565
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Rozwiń więcej danych
307,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV62566
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 616
Rozwiń więcej danych
352,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
352,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SNRDK73001
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 616
Rozwiń więcej danych
470,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
470,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP239034
Długość [mm]: 528
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
242,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPPS901655
Długość całkowita [mm]: 1469
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
1 100,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 100,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH6205576
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
312,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0369VKJC7112
Długość [mm]: 533
Otwór o śr [mm]: 10.2
Rozwiń więcej danych
426,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
426,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNMS008
Strona zabudowy: Z tyłu
Data produkcji od: 2010
Rozwiń więcej danych
1 320,99
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 320,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0412KH6WRH
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 4.616
Rozwiń więcej danych
356,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
356,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWMS051
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 538
Rozwiń więcej danych
277,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
277,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWNMS012
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 650
Rozwiń więcej danych
702,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
702,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR461994
Długość [mm]: 492
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30
Rozwiń więcej danych
259,97
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
259,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR443763
Długość [mm]: 616
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28
Rozwiń więcej danych
306,38
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
306,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI L200, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI L200 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI L200 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach MITSUBISHI L200 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI L200, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI L200 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.