Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI L200

38 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
HART
JAPKO
ASHIKA
BGA
JAPANPARTS
MAXGEAR
SKF
FEBEST
MAGNETI MARELLI
SNR
Półoś napędowa GSP 239148

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,01

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

239,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

246,87

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

246,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239147

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,95

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

249,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,15

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

262,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-000

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

269,97

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

269,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-MS-008

Strona zabudowy: Z tyłu

Data produkcji od: 2010

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 089,14

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

1 089,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

290,83

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

290,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0412-KB4FRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 376

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,33

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

347,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2428

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

240,81

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

240,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

373,67

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

373,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2427

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

326,76

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

326,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-001

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

283,88

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

283,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 7112

Długość [mm]: 533

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

411,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

411,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa STARLINE 82.53.610

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,51

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

327,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6100R

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

412,07

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

412,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

404,82

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

404,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,82

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

353,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,14

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

376,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 994

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,48

zł/szt.

Kraków: pt. 24.10

U ciebie: pt. 24.10

252,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-051

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,61

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

225,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI L200

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI L200, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI L200?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI L200 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI L200 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI L200 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI L200

W pojazdach MITSUBISHI L200 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI L200, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI L200 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI L200 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.