-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI L200

41 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 239148

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,43

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

258,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239147

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,38

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

252,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,52

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

269,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239006

Długość [mm]: 538

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,41

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

249,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

293,65

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

293,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-576

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

319,72

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

319,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

296,92

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

296,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK73.001

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

472,02

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

472,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239034

Długość [mm]: 528

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

244,78

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

244,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163OL

Długość [mm]: 594

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

366,63

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

366,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900582

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 764

571,82

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

571,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS900633

Długość [mm]: 1290

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 583,44

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

1 583,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901655

Długość całkowita [mm]: 1469

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 132,55

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

1 132,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6100R

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

416,07

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

416,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

408,75

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

408,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6101R

Strona zabudowy: Z prawej

401,65

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

401,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62565

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 538

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

374,73

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

374,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62566

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 616

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

379,79

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

379,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

377,30

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

377,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 994

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,74

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

263,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI L200

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI L200, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI L200?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI L200 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI L200 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI L200 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI L200

W pojazdach MITSUBISHI L200 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI L200, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI L200 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI L200 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.