Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI L200 IV

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 239148

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

255,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239147

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

249,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

266,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

266,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

404,82

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

404,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

373,67

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

373,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2428

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

266,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

266,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6101R

Strona zabudowy: Z prawej

397,79

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

397,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900399

Długość [mm]: 1469

1 157,61

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

1 157,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-006

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1470

996,41

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

996,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

294,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

294,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-576

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

316,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

316,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-000

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

293,15

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

293,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-MS-001

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

283,88

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

283,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 910

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,24

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

257,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0412-KB4FRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 376

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,12

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

331,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163OL

Długość [mm]: 594

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 04.06

363,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-MS-008

Strona zabudowy: Z tyłu

Data produkcji od: 2010

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 205,07

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

1 205,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901655

Długość całkowita [mm]: 1469

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 121,66

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

1 121,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 872

Długość [mm]: 594

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,67

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

277,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 994

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,49

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

262,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI L200 IV

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 IV?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI L200 IV, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI L200 IV?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI L200 IV można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI L200 IV jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI L200 IV

W pojazdach MITSUBISHI L200 IV półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI L200 IV, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI L200 IV – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI L200 IV są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.