-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do MITSUBISHI L200 IV

22 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 239148

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

258,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239147

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

252,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

269,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-576

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

319,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

319,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-05-575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

296,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

296,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 910

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,48

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

258,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 461 994

Długość [mm]: 492

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

263,74

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

263,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-MS-012

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 650

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

592,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

592,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239163OL

Długość [mm]: 594

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

366,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

366,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2427

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

329,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

329,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2428

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

269,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

269,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

408,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

408,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6101R

Strona zabudowy: Z prawej

401,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

401,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62575

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

377,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

377,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901655

Długość całkowita [mm]: 1469

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 132,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

1 132,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-MS-008

Strona zabudowy: Z tyłu

Data produkcji od: 2010

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 216,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

1 216,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 239164

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

256,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

256,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-MS-006

Strona zabudowy: Z tyłu

Długość [mm]: 1470

1 006,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

1 006,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900399

Długość [mm]: 1469

1 168,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

1 168,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 872

Długość [mm]: 594

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,30

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

276,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI L200 IV

Wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie MITSUBISHI L200 IV?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI L200 IV, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie MITSUBISHI L200 IV?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie MITSUBISHI L200 IV można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie MITSUBISHI L200 IV – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie MITSUBISHI L200 IV jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie MITSUBISHI L200 IV

W pojazdach MITSUBISHI L200 IV półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu MITSUBISHI L200 IV, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

MITSUBISHI L200 IV – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu MITSUBISHI L200 IV są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.