Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do NISSAN QASHQAI

100 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 241286

Typ skrzyni biegów: Fully automatic/mt

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

356,14

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

356,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 241299

Długość [mm]: 979

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

428,59

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

428,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8667

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

756,16

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

756,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190216

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

407,78

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

407,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202226

Długość [mm]: 708

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,76

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

322,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8662

Długość [mm]: 981

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

841,74

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

841,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8664

Długość [mm]: 649

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

755,36

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

755,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202448

Długość [mm]: 672

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,55

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

371,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306437

Długość [mm]: 698

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 093,96

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 093,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa LÖBRO 306728

Długość [mm]: 972

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

985,64

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

985,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa NTY NPW-NS-043

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

409,06

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

409,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52725

Długość [mm]: 612

Wymiar gwintu: 24x150 c

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

367,96

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

367,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0212-MR20MT4WDLH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 381.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,77

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

155,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-NS-162

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

370,42

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

370,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305169

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

861,05

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

861,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa HART 462 097

Długość [mm]: 656

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,76

zł/szt.

Kraków: czw. 12.06

U ciebie: czw. 12.06

328,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-NS-150

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

455,45

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

455,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-NS-041

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

501,82

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

501,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN QASHQAI

Wał napędowy w samochodzie NISSAN QASHQAI – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie NISSAN QASHQAI?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu NISSAN QASHQAI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie NISSAN QASHQAI?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie NISSAN QASHQAI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie NISSAN QASHQAI – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie NISSAN QASHQAI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie NISSAN QASHQAI

W pojazdach NISSAN QASHQAI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu NISSAN QASHQAI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

NISSAN QASHQAI – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu NISSAN QASHQAI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.