Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 106 I

29 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa SKF VKJC 4431

Długość [mm]: 806

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

349,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

349,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210020

Długość [mm]: 615

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

275,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210085

Długość [mm]: 798

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

222,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 463 271

Długość [mm]: 618

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

193,55

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

193,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210038

Długość [mm]: 614

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

288,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210042

Długość [mm]: 798

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

336,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

336,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 3898

Długość [mm]: 617

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

391,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210164

Długość [mm]: 614

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

237,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

237,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210009

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

183,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190140

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

276,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1405R

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Długość 1 [mm]: 798

320,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

320,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS1405L

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 22

Długość 1 [mm]: 614

310,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

310,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 421 018

Długość [mm]: 613

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,48

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

180,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 302931

Długość [mm]: 696

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

423,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

423,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 210118

Długość [mm]: 800

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

343,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-000

Felga, ilość otworów: 3

208,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

208,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-001

Felga, ilość otworów: 3

241,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

241,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-CT-003

Felga, ilość otworów: 4

305,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 11.07

305,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0307

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

182,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0312

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 798

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

222,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 106 I

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 106 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 106 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 106 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 106 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 106 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 106 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 106 I

W pojazdach PEUGEOT 106 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 106 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 106 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 106 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.