Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do PEUGEOT 308 I

53 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1770

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1770

MAX491770

Długość [mm]: 635

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

207,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8638

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 8638

0369VKJC8638

Długość [mm]: 946

Wymiar gwintu: 24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

479,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

479,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8613

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 8613

0369VKJC8613

Długość [mm]: 624

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

629,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

629,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 456 606

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa HART 456 606

HAR456606

Długość [mm]: 626

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

230,58

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

230,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK66.047

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy SNR DK66.047

SNRDK66047

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 940

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

475,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

475,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 2514-B7MTRH

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy FEBEST 2514-B7MTRH

FES2514B7MTRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 8.59

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

583,27

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

583,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK59.007

Darmowa dostawa od 99 zł

Wał napędowy SNR DK59.007

0404DK59007

Długość [mm]: 928

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

589,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

589,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304943

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304943

LOB304943

Długość [mm]: 649

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

586,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

586,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304942

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304942

LOB304942

Długość [mm]: 945

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

544,86

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

544,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 66,25 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304941

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304941

LOB304941

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

483,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

483,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 210383

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 210383

0499210383

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

328,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS6793L

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa BGA DS6793L

BGADS6793L

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

431,44

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

431,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210361

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 210361

GSP210361

Długość [mm]: 959

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

361,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

361,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 210362

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa GSP 210362

GSP210362

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

279,40

zł/szt.

Kraków: pon. 07.07

U ciebie: pon. 07.07

279,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 162

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa HART 462 162

HAR462162

Długość [mm]: 635

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,39

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

229,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 462 164

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa HART 462 164

HAR462164

Długość [mm]: 842

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,34

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

247,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2316

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-2316

MAX492316

Długość [mm]: 945

Wymiar gwintu: M24x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

281,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1886

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1886

MAX491886

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1168

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1168

0510491168

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

191,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

191,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1888

Darmowa dostawa od 99 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1888

MAX491888

Długość [mm]: 951.4

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

314,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 308 I

Wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 308 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie PEUGEOT 308 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu PEUGEOT 308 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie PEUGEOT 308 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie PEUGEOT 308 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie PEUGEOT 308 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie PEUGEOT 308 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie PEUGEOT 308 I

W pojazdach PEUGEOT 308 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu PEUGEOT 308 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

PEUGEOT 308 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu PEUGEOT 308 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.