Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT KOLEOS

45 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,57

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

332,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

769,44

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

769,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 649

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

756,04

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

756,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 981

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

858,26

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

858,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia automat. bezstopniowa (cvt)

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,78

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

331,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 973

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

883,84

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

883,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 982

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 022,60

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

1 022,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 666

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

826,39

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

826,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 1012

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

977,22

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

977,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 616

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

848,59

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

848,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

370,42

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

370,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

501,82

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

501,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 650

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,00

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

348,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

321,07

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

321,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

404,20

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

404,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1010

Wymiar gwintu: M24x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

821,40

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

821,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

370,38

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

370,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Długość [mm]: 800

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

239,05

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

239,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 9.28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,25

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

435,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 612

Wymiar gwintu: 24x150 c

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,49

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

364,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT KOLEOS

Wał napędowy w samochodzie RENAULT KOLEOS – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT KOLEOS?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT KOLEOS, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT KOLEOS?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT KOLEOS można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT KOLEOS – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT KOLEOS jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT KOLEOS

W pojazdach RENAULT KOLEOS półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT KOLEOS, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT KOLEOS – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT KOLEOS są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.