Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT MEGANE I

89 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 750

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

166,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

166,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

201,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

201,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 750

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

251,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

251,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

190,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 756

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

512,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

512,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 655

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

432,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 648

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

320,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.04

320,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 653

Otwór o śr [mm]: 8.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.04

323,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 755

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

550,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

550,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 771

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

332,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 637

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

355,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

355,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 648

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.04

298,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 03.04

391,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 650

Wymiar gwintu: 20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

215,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

215,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 752

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

409,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 752

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

344,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

344,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 748

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

311,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

311,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 928

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,94

zł/szt.

Kraków: pon. 07.04

U ciebie: pon. 07.04

249,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 745

Wymiar gwintu: M20 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

157,78

zł/szt.

Kraków: pon. 07.04

U ciebie: pon. 07.04

157,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 655

Wymiar gwintu: M20 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,18

zł/szt.

Kraków: pon. 07.04

U ciebie: pon. 07.04

189,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT MEGANE I

Wał napędowy w samochodzie RENAULT MEGANE I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT MEGANE I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT MEGANE I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT MEGANE I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT MEGANE I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT MEGANE I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT MEGANE I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT MEGANE I

W pojazdach RENAULT MEGANE I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT MEGANE I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT MEGANE I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT MEGANE I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.