Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do RENAULT THALIA I

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 602

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,24

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

249,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 724

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

215,58

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

215,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 720

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

363,71

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

363,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

327,59

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

327,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

289,55

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

289,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 721

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

336,71

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

336,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 626

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

270,42

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

270,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 630

Otwór o śr [mm]: 8.6

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

334,22

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

334,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 723.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

242,16

zł/szt.

Kraków: pt. 21.03

U ciebie: pt. 21.03

242,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625.7

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,10

zł/szt.

Kraków: pt. 21.03

U ciebie: pt. 21.03

211,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 629

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,31

zł/szt.

Kraków: pt. 21.03

U ciebie: pt. 21.03

212,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 613

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

267,57

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

267,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 735

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

454,98

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

454,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 724

Wymiar gwintu: M20x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

343,38

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

343,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

247,66

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

247,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

251,86

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

251,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej

Długość [mm]: 715

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,43

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

172,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 623

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

260,64

zł/szt.

Kraków: wt. 18.03

U ciebie: wt. 18.03

260,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 21

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

254,50

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

254,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 625.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

429,61

zł/szt.

Kraków: śr. 19.03

U ciebie: śr. 19.03

429,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT THALIA I

Wał napędowy w samochodzie RENAULT THALIA I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie RENAULT THALIA I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT THALIA I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie RENAULT THALIA I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT THALIA I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie RENAULT THALIA I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT THALIA I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie RENAULT THALIA I

W pojazdach RENAULT THALIA I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT THALIA I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

RENAULT THALIA I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT THALIA I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.