Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do TOYOTA AVENSIS III

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 958

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

389,22

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

389,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 661

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,25

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

301,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1002

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

820,38

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

820,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 1004

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

427,06

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

427,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Długość [mm]: 958

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,08

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

278,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 620

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

249,69

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

249,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 956

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

418,93

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

418,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 630

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

661,25

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

661,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 73,80 zł

455,45

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

455,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1004

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

310,27

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

310,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 625

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,50

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

274,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Typ skrzyni biegów: 6at/6mt

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

544,03

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

544,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,49

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

288,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1004

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

727,71

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

727,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Długość [mm]: 662

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

648,93

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

648,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 79,95 zł

Długość [mm]: 620

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,66

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

229,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

317,64

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

317,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 1003

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

302,16

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

302,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 673

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

371,45

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

371,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 675

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,77

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

291,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA AVENSIS III

Wał napędowy w samochodzie TOYOTA AVENSIS III – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie TOYOTA AVENSIS III?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu TOYOTA AVENSIS III, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie TOYOTA AVENSIS III?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie TOYOTA AVENSIS III można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie TOYOTA AVENSIS III – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie TOYOTA AVENSIS III jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie TOYOTA AVENSIS III

W pojazdach TOYOTA AVENSIS III półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu TOYOTA AVENSIS III, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

TOYOTA AVENSIS III – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu TOYOTA AVENSIS III są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.