Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do TOYOTA COROLLA

51 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
HART
MAXGEAR
SNR
ASHIKA
SKF
JAPANPARTS
JAPKO
NTY
BGA
FEBEST
MAGNETI MARELLI
Półoś napędowa ASHIKA 62-02-281

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 635

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

271,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

271,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2499

Długość [mm]: 633.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

191,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

191,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-02-275

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

294,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259505

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 650

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

255,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259531

Długość [mm]: 924

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

326,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259205

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

243,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-275

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

276,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 208016

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 600

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

259,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

259,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2501

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

335,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

335,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-02-282

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

474,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

474,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK69.026

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 941

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

365,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8536

Długość [mm]: 664

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

584,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

584,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-282

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

412,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

412,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1889

Długość [mm]: 663

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

254,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

254,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK69.027

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

478,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

478,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259316

Długość [mm]: 662

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 12.09

269,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK69.023

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 662

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

298,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

298,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259072

Długość [mm]: 634

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

252,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

252,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-281

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 635

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

254,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA COROLLA

Wał napędowy w samochodzie TOYOTA COROLLA – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie TOYOTA COROLLA?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu TOYOTA COROLLA, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie TOYOTA COROLLA?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie TOYOTA COROLLA można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie TOYOTA COROLLA – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie TOYOTA COROLLA jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie TOYOTA COROLLA

W pojazdach TOYOTA COROLLA półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu TOYOTA COROLLA, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

TOYOTA COROLLA – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu TOYOTA COROLLA są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.