Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do TOYOTA HILUX VII

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy FEBI BILSTEIN 184387

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy FEBI BILSTEIN 184387

FEB184387

Strona zabudowy: Oś przednia

Ciężar [kg]: 9.422

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,09

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

364,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-TY-010

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-TY-010

NTYNWNTY010

Strona zabudowy: Częsć przednia

Długość [mm]: 600

459,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

459,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPKO 62285

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa JAPKO 62285

JAV62285

Strona zabudowy: Oś przednia

407,73

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

407,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 482 463

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa HART 482 463

HAR482463

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,68

zł/szt.

Kraków: pt. 18.07

U ciebie: pt. 18.07

300,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-TY-031

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-TY-031

NTYNWNTY031

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 650

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

600,32

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

600,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-TY-003

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy NTY NWN-TY-003

NTYNWNTY003

Strona zabudowy: Tył pojazdu

Długość [mm]: 1610

938,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

938,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-TY-081

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa NTY NPW-TY-081

NTYNPWTY081

Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach

Długość [mm]: 634

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

300,67

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

300,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900481

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy GSP PS900481

GSPPS900481

Długość [mm]: 1616

1 155,43

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

1 155,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy GSP PS900472

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy GSP PS900472

GSPPS900472

Długość [mm]: 689

751,87

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

751,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0114-KUN26

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa FEBEST 0114-KUN26

FES0114KUN26

Strona zabudowy: Oś przednia

Długość [mm]: 635

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

806,36

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

806,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa JAPANPARTS GI-285

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa JAPANPARTS GI-285

JAPGI285

Strona zabudowy: Oś przednia

307,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

307,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901347

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy, napęd osi GSP PS901347

GSPPS901347

Dla numeru oe: 371000k260

Długość całkowita [mm]: 1610

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 247,39

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

1 247,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2503

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-2503

MAX492503

Strona zabudowy: Oś przednia

270,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

270,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259168

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa GSP 259168

0499259168

Długość [mm]: 630

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

272,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190265

-5% na zakupy od 199 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190265

MAG302004190265

Strona zabudowy: Oś przednia

387,96

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

387,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-TY-028

-5% na zakupy od 199 zł

Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-TY-028

NTYNWNTY028

Strona zabudowy: Z przodu

Numer seryjny: Nwn-ty-028

838,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

838,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA HILUX VII

Wał napędowy w samochodzie TOYOTA HILUX VII – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie TOYOTA HILUX VII?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu TOYOTA HILUX VII, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie TOYOTA HILUX VII?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie TOYOTA HILUX VII można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie TOYOTA HILUX VII – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie TOYOTA HILUX VII jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie TOYOTA HILUX VII

W pojazdach TOYOTA HILUX VII półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu TOYOTA HILUX VII, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

TOYOTA HILUX VII – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu TOYOTA HILUX VII są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.