Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do TOYOTA VERSO

19 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
MAXGEAR
SKF
HART
NTY
SNR
LÖBRO
MAGNETI MARELLI
Półoś napędowa LÖBRO 305418

Długość [mm]: 945

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

417,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

417,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 6535

Długość [mm]: 660

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

388,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 467 201

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 613

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,37

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

303,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-TY-108

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 612

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

277,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

277,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 477 773

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 630

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

357,19

zł/szt.

Kraków: wt. 26.08

U ciebie: wt. 26.08

357,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-TY-149

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

350,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

350,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK69.027

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 938

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

482,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

482,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SNR DK69.025

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 661

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

292,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

292,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2506

Długość [mm]: 992

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

405,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

405,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2505

Długość [mm]: 615

Wymiar gwintu: M22x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

308,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

308,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2604

Długość [mm]: 664

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

218,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190271

Strona zabudowy: Oś przednia

357,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

357,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259621

Długość [mm]: 661

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

268,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

268,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259494

Długość [mm]: 938

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

281,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259657

Długość [mm]: 613

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

258,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

258,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259662

Długość [mm]: 993

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

338,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 259493

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 22.08

235,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8536

Długość [mm]: 664

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

590,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

590,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8537

Długość [mm]: 937

Wymiar gwintu: M22x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

539,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

539,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA VERSO

Wał napędowy w samochodzie TOYOTA VERSO – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie TOYOTA VERSO ?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu TOYOTA VERSO , zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie TOYOTA VERSO ?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie TOYOTA VERSO można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie TOYOTA VERSO – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie TOYOTA VERSO jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie TOYOTA VERSO

W pojazdach TOYOTA VERSO półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu TOYOTA VERSO , w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

TOYOTA VERSO – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu TOYOTA VERSO są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.