Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO V70 II

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
SKF
MAXGEAR
HART
MAGNETI MARELLI
NTY
FEBI BILSTEIN
LÖBRO
BGA
FEBEST
LPR
TRISCAN
Półoś napędowa GSP 262028

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

359,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

359,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6000

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

602,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

602,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262017

Długość [mm]: 979

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

376,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

250,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

250,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4937

Długość [mm]: 541

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

637,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

637,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4938

Długość [mm]: 983

Wymiar gwintu: 10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

655,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

655,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262022

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

275,17

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

275,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262015

Długość [mm]: 974

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

384,71

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

384,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262140

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

407,12

zł/szt.

Kraków: pon. 25.08

U ciebie: pon. 25.08

407,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52225

Długość [mm]: 1000

Wymiar gwintu: 10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

409,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

409,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

370,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

370,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

268,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

268,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

392,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

392,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2515

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

331,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2626

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

310,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

310,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190294

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

349,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

349,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6001

Długość [mm]: 548

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

460,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

460,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305559

Długość [mm]: 551

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

795,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

795,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305561

Długość [mm]: 527

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

919,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

919,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy SKF VKJC 4058

Długość [mm]: 1005

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

519,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

519,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V70 II

Wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO V70 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO V70 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO V70 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO V70 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO V70 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO V70 II

W pojazdach VOLVO V70 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO V70 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO V70 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO V70 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.