Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO V70 II

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 262028

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

355,72

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

355,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6000

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

596,41

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

596,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262022

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

291,35

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

291,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

247,82

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

247,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262017

Długość [mm]: 979

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

384,15

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

384,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

265,61

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

265,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

389,11

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

389,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VV-045

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

293,15

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

293,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305559

Długość [mm]: 551

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

788,11

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

788,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa TRISCAN 8540 27506

Długość [mm]: 540

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

473,93

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

473,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST 2714-SZRH

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 10.925

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 025,99

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

1 025,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2626

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

307,54

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

307,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS9706LA

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

Długość 1 [mm]: 540

390,06

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

390,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305560

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

948,28

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

948,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190294

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

325,18

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

325,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 4058

Długość [mm]: 1005

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

514,82

zł/szt.

Kraków: wt. 27.05

U ciebie: wt. 27.05

514,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-VV-013

Numer seryjny: Nwn-vv-013

925,25

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

925,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262015

Długość [mm]: 974

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,08

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

396,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 470 939

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,08

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

426,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 464 661

Długość [mm]: 541

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

281,26

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

281,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V70 II

Wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 II – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 II?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO V70 II, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO V70 II?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO V70 II można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO V70 II – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO V70 II jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO V70 II

W pojazdach VOLVO V70 II półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO V70 II, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO V70 II – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO V70 II są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.