Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO V70

84 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

355,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

355,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 945

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

339,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

600,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

600,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

276,95

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

276,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,55

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

285,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 974

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

388,67

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

388,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 1755

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 077,72

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 077,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

431,71

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

431,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 586

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

830,61

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

830,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 551

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

772,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

772,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 011,05

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 011,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 527

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

893,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

893,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Rodzaj skrzyni biegów: Dla automatyki skrzyni 6-biegowej

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

401,10

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

401,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 548

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

596,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

596,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 750

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

294,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.: 26

449,90

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

449,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

442,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

389,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

389,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa

Ciężar [kg]: 5.556

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,47

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

306,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 556

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

341,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

341,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V70

Wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO V70?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO V70, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO V70?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO V70 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO V70 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO V70 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO V70

W pojazdach VOLVO V70 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO V70, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO V70 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO V70 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.