Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO V70

80 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
SKF
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
BGA
FEBI BILSTEIN
LÖBRO
FEBEST
LPR
TRISCAN
Półoś napędowa GSP 299212

Długość [mm]: 945

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262028

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

348,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6000

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

596,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

596,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4938

Długość [mm]: 983

Wymiar gwintu: 10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

613,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

613,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262017

Długość [mm]: 979

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

365,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

365,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

263,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

263,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

245,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

245,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262022

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

269,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

269,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203661

Długość [mm]: 953

Wymiar gwintu: M10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

442,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

442,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6001

Długość [mm]: 548

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

453,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305561

Długość [mm]: 527

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

901,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

901,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 305560

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

938,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

938,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 262143

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,55

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

396,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-VV-013

Numer seryjny: Nwn-vv-013

925,25

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

925,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-FR-157

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

401,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

401,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VV-026

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

455,45

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

455,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VV-032

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

427,21

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

427,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

427,21

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

427,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VV-036

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

242,41

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

242,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

524,99

zł/szt.

Kraków: pon. 15.12

U ciebie: pon. 15.12

524,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V70

Wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO V70?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO V70, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO V70?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO V70 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO V70 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO V70 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO V70

W pojazdach VOLVO V70 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO V70, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO V70 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO V70 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.