Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO V70

77 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
SKF
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
LÖBRO
FEBEST
BGA
LPR
TRISCAN
Półoś napędowa GSP 299212

Długość [mm]: 945

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

306,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

306,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262028

Długość [mm]: 990

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

348,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

348,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6000

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

596,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

596,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4938

Długość [mm]: 983

Wymiar gwintu: 10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

654,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

654,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

247,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

247,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203661

Długość [mm]: 953

Wymiar gwintu: M10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

490,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

490,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262022

Długość [mm]: 527

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

285,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

285,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4937

Długość [mm]: 541

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

659,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

659,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6001

Długość [mm]: 548

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

453,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262017

Długość [mm]: 979

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

358,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

358,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262143

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

396,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

396,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305560

Długość [mm]: 996

Wymiar gwintu: M10x1.5f

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

938,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

938,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-VV-013

Numer seryjny: Nwn-vv-013

925,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

925,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

389,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

389,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

366,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

366,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2515

Długość [mm]: 997

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

301,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2626

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

307,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 262134

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 599

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

338,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

338,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190308

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

415,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

415,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305559

Długość [mm]: 551

Wymiar gwintu: M10x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

780,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

780,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V70

Wał napędowy w samochodzie VOLVO V70 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO V70?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO V70, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO V70?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO V70 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO V70 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO V70 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO V70

W pojazdach VOLVO V70 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO V70, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO V70 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO V70 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.