Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VOLVO XC60 I

60 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 547

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

473,73

zł/szt.

Kraków: pt. 24.01

U ciebie: pt. 24.01

473,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

494,09

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

494,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

687,29

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

687,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

586,82

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

586,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 976

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

638,21

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

638,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 596

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

633,09

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

633,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 623

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

619,14

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

619,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 623

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

538,65

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

538,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 976

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

763,33

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

763,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

724,42

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

724,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 756

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

377,12

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

377,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 977

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

749,81

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

749,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

701,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

701,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1025

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

569,92

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

569,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

305,12

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

305,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 977

Otwór o śr [mm]: 8.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

569,92

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

569,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 547

Wymiar gwintu: M10x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

627,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

627,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

565,36

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

565,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Oś przednia

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

607,63

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

607,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Strona zabudowy: Z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

671,82

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

671,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO XC60 I

Wał napędowy w samochodzie VOLVO XC60 I – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VOLVO XC60 I?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VOLVO XC60 I, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VOLVO XC60 I?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VOLVO XC60 I można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VOLVO XC60 I – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VOLVO XC60 I jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VOLVO XC60 I

W pojazdach VOLVO XC60 I półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VOLVO XC60 I, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VOLVO XC60 I – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VOLVO XC60 I są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.