Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW PASSAT ALLTRACK

75 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa MEYLE 100 498 0637

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 479.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

375,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

375,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1215

Długość [mm]: 479.5

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

235,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 254013

Długość [mm]: 480

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

236,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4591

Długość [mm]: 481

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

438,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

438,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183734

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.128

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

453,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

453,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190120

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

339,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

339,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203295

Długość [mm]: 491

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

225,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

225,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 261295

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 555

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

430,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

430,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 203313

Długość [mm]: 792

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

243,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0787

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Długość [mm]: 606

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

352,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 304747

Długość [mm]: 482

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

589,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

589,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa SKF VKJC 4620

Długość [mm]: 794.5

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

440,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

440,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MEYLE 100 498 0740

Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia

Długość [mm]: 618

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

456,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

456,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 4592

Długość [mm]: 486.5

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

462,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

462,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2260

Długość [mm]: 631

Otwór o śr [mm]: 8.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

222,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

222,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-2259

Długość [mm]: 594

Otwór o śr [mm]: 8.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

232,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

232,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190121

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

307,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

307,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 463 148

Długość [mm]: 755

Wymiar gwintu: M16 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

303,63

zł/szt.

Kraków: pt. 11.07

U ciebie: pt. 11.07

303,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-164

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 600

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

288,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa BGA DS9631L

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36

Śr. flanszy [mm]: 108

382,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 09.07

382,16

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW PASSAT ALLTRACK

Wał napędowy w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW PASSAT ALLTRACK, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW PASSAT ALLTRACK można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK

W pojazdach VW PASSAT ALLTRACK półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW PASSAT ALLTRACK, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW PASSAT ALLTRACK – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW PASSAT ALLTRACK są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.