Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do VW TRANSPORTER VI

57 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wał napędowy LÖBRO GKNP10053

Strona zabudowy: Z tyłu

Rura o śr. [mm]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 084,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 084,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 467 065

Długość [mm]: 883

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

526,92

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

526,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-0927

Strona zabudowy: Z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

278,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 477 823

Długość [mm]: 1025

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

523,79

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

523,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-VW-048

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Średnica przegubu [mm]: 94.2

264,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.07

264,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1817

Długość [mm]: 756

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

332,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 467 066

Długość [mm]: 617

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

316,63

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

316,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy LÖBRO GKNP10051

Strona zabudowy: Z przodu

Rura o śr. [mm]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 932,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 932,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 343,61 zł

Wał napędowy SNR DK54.062

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 645

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

421,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

421,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27067

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 1025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

534,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

534,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-VW-012

Rozstaw osi [mm]: 3400

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 732,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.07

1 732,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FAST FT27065

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 861

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

376,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

376,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305295

Długość [mm]: 690

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

871,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

871,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy LÖBRO GKNP10052

Strona zabudowy: Z tyłu

Rura o śr. [mm]: 90

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 703,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 703,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305296

Długość [mm]: 756

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

897,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

897,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

260,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

260,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

333,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

333,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1816

Długość [mm]: 690

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

328,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

328,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 306469

Długość [mm]: 615

Wymiar gwintu: M20x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 781,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 781,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 92,72 zł

Wał napędowy LPR DS61188

Długość [mm]: 144.8

Średnica przegubu po stronie koła [mm]: 26

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW TRANSPORTER VI

Wał napędowy w samochodzie VW TRANSPORTER VI – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie VW TRANSPORTER VI?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu VW TRANSPORTER VI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie VW TRANSPORTER VI?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie VW TRANSPORTER VI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie VW TRANSPORTER VI – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie VW TRANSPORTER VI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie VW TRANSPORTER VI

W pojazdach VW TRANSPORTER VI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu VW TRANSPORTER VI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

VW TRANSPORTER VI – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu VW TRANSPORTER VI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.