Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do AUDI A6 C5

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nagrzewnica NISSENS 70232

Dla numeru oe: 4b1.819.031c

Wymiary radiatora: 217 x 156 x 36 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

198,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

198,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NISSENS 70234

Wymiary radiatora: 220 x 155 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

216,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

216,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

65,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica DENSO DRR02004

Wymiary radiatora: 295x140x27

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

234,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

234,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

113,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

113,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica MAHLE AH 220 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

214,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

214,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VALEO 811530

Grubość [mm]: 32

Szerokość [mm]: 154.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

229,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

229,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica VALEO 811527

Grubość [mm]: 26

Szerokość [mm]: 290.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

332,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

332,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nagrzewnica NRF 54316

Dolot - sr. [mm]: 18,7

Materiał: Tpe (elastomer termoplastyczny)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 29.07

155,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI A6 C5

Nagrzewnica w samochodzie AUDI A6 C5 – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI A6 C5. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie AUDI A6 C5?

Nagrzewnica samochodu AUDI A6 C5 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI A6 C5 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

AUDI A6 C5 – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.