5 produktów
Wybierz auto
VAL811570
Ciężar [kg]: 0.78
297,90
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
297,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR623346
Dla numeru oe: 4f0820031a
Wymiary radiatora: 144 x 297 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
158,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
158,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DRR02004
Wymiary radiatora: 295x140x27
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
227,14
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
227,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,50
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
248,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970233
Dla numeru oe: 4f0820031a
Wymiary radiatora: 144 x 297 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
258,79
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
258,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI A6 C6. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI A6 C6 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI A6 C6 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.