5 produktów
Wybierz auto
NRF54421
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Długość sieci [mm]: 138
Rozwiń więcej danych
75,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15610004
Wymiary radiatora: 275-157-33
73,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040970225
Wymiary radiatora: 139 x 178 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
131,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15610017
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Rozwiń więcej danych
147,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
147,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL811574
Ciężar [kg]: 0.65
211,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI A8 D2. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI A8 D2 jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI A8 D2 jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.