6 produktów
Wybierz auto
Producenci
HAR616496
Ograniczenia producenta: Denso
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
129,82
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
129,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR618628
Ograniczenia producenta: Valeo
Wymiary radiatora: 172 x 184 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
100,27
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
100,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB108187
Ciężar [kg]: 0.42
Zdjęcie producenta: 1
293,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
293,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
319,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
340,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP630154
Ograniczenia producenta: Valeo
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
138,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI Q3 II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI Q3 II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI Q3 II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.