Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
5 produktów
Wybierz auto
Jakość/klasa: Easy fit
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
265,58
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
265,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 224 x 179 x 32 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
150,67
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
150,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
120,95
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
120,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 224 x 179 x 32 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
271,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
271,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 175.6
Rozwiń więcej danych
320,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
320,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI Q5 I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI Q5 I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI Q5 I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.