17 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 235 x 157 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
83,09
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
83,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium, tworzywo spieniane
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
90,90
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
90,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.76
Wymagana ilość: 1
65,22
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
65,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
84,10
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 234×156×42
72,27
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
72,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 234-155-42
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
83,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.686
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
52,25
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
52,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 234x157x42 mm
Rozwiń więcej danych
80,63
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
80,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
59,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Technika połączeń: Kupplung
Wymiary radiatora: 235x157x40
Rozwiń więcej danych
47,36
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
47,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.76
Zdjęcie producenta: 1
79,30
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
79,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
68,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
68,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
48,08
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
48,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 234x158x42
Rozwiń więcej danych
60,42
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
60,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
113,66
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
113,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.76
Zdjęcie producenta: 1
73,11
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
73,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 157
Rozwiń więcej danych
58,34
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI TT I (8N). Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI TT I (8N) jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI TT I (8N) jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.