Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do AUDI TT I (8N)

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: MALAH72000S

Nagrzewnica MAHLE AH 72 000S

Materiał: Aluminium, tworzywo spieniane, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu...
90,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044653402

Nagrzewnica NRF 53402

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
89,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234
59,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HAR601829

Nagrzewnica HART 601 829

Ciężar [kg]: 0.686, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lew...
51,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 042230918764

Nagrzewnica SWAG 30 91 8764

Ciężar [kg]: 0.76, Zdjęcie producenta: 1
85,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MALAH20000S

Nagrzewnica MAHLE AH 20 000S

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdu z kierownicą z lewej strony, Wyposażeni...
114,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 040973921

Nagrzewnica NISSENS 73921

Wymiary radiatora: 235 x 157 x 42 mm, Materiał żeber chłodzących: Aluminium, Rodzaj chłodnicy: ...
75,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 044658223

Nagrzewnica NRF 58223

Grubość [mm]: 42, Szerokość [mm]: 157, Wysokość [mm]: 234, Materiał: Aluminium, Jakość/Klas...
57,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA0030150005

Nagrzewnica ABAKUS 003-015-0005

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 234x...
59,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1126300100

Nagrzewnica JP GROUP 1126300100

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna, Wymiary radiatora: 234x...
79,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.76, Zdjęcie producenta: 1
71,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Technika połączeń: Kupplung, Wymiary radiatora: 235x157x40, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej...
48,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Nagrzewnica w samochodzie AUDI TT I (8N) – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI TT I (8N). Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie AUDI TT I (8N)?

Nagrzewnica samochodu AUDI TT I (8N) jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI TT I (8N) jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

AUDI TT I (8N) – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.