6 produktów
Wybierz auto
279,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
279,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
328,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
328,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1126301900
Wymiary radiatora: 178x154x26 mm
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
173,12
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
173,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
044654361
Ograniczenia producenta: Denso
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
215,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
215,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973943
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Wersja: Denso
Rozwiń więcej danych
260,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
260,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH253000S
Opcja wyposażenia: Denso
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
324,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
324,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe AUDI TT III (8S). Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu AUDI TT III (8S) jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie AUDI TT III (8S) jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.