4 produkty
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 190 x 160 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
220,03
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
220,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość sieci [mm]: 190
Szerokość sieci [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
136,19
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
136,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 190 x 160 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
135,75
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
135,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
195,95
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
195,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT PANDA III. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT PANDA III jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT PANDA III jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.