17 produktów
Wybierz auto
ABA0160150013A
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
62,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971458
Wymiary radiatora: 190 x 160 x 26 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
220,03
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
220,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218507000
Długość sieci [mm]: 190
Szerokość sieci [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
136,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG350218491000
70,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCNGFT010
Długość sieci [mm]: 180
Szerokość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
80,50
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
80,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR631112
Wymiary radiatora: 190 x 160 x 26 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
137,03
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
137,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0160150013
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 180x158x42
Rozwiń więcej danych
58,12
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
58,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,87
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
85,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971453
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
93,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR606955
Wymiary radiatora: 180 x 158 x 40 mm
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
67,94
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
67,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS71459
98,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54415
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Długość sieci [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
78,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH213000S
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
110,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
74,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF54377
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
166,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT PANDA. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT PANDA jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT PANDA jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.