Powiadom mnie o dostępności

Nagrzewnice samochodowe i wymienniki ciepła do FIAT ULYSSE

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji

Długość sieci [mm]: 250

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

243,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

243,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wymiary radiatora: 300 x 176 x 42 mm

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

93,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 250x187x33

Materiał: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

245,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

245,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 305x176x42

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

54,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Jakość: Premium line

Wymiary radiatora: 249x173x32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,68

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

118,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 249 x 174 x 32 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

174,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

174,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wymiary radiatora: 303 x 170 x 40 mm

Materiał żeber chłodzących: Aluminium

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

94,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 170

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

65,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 42

Szerokość [mm]: 170

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,86

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

84,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 33

Szerokość [mm]: 187

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,59

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

145,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT ULYSSE

Nagrzewnica w samochodzie FIAT ULYSSE – za co odpowiada?

Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT ULYSSE. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.

Jak zbudowana jest nagrzewnica w aucie FIAT ULYSSE?

Nagrzewnica samochodu FIAT ULYSSE jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT ULYSSE jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.

FIAT ULYSSE – jakie są rodzaje nagrzewnicy samochodowej?

Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.