Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
7 produktów
Wybierz auto
0382DRR07003
Wymiary radiatora: 250x187x33
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
239,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
239,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22610003
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wymiary radiatora: 300 x 176 x 42 mm
Rozwiń więcej danych
91,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
91,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
65,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0380150010
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Wymiary radiatora: 300x177x42
Rozwiń więcej danych
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040971149
Wymiary radiatora: 303 x 170 x 40 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
94,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
94,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN09006129
Wymiary radiatora: 305x176x42
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
57,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
57,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
82,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FIAT ULYSSE I. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FIAT ULYSSE I jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FIAT ULYSSE I jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.