6 produktów
Wybierz auto
HAR630945
Długość sieci [mm]: 145
Szerokość sieci [mm]: 191
Rozwiń więcej danych
108,70
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
108,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
224,19
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
224,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALAH22000S
Średnica [mm]: 16
Materiał: Tworzywo spieniane
Rozwiń więcej danych
265,14
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
265,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
040971765
Wymiary radiatora: 145 x 191 x 44 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
191,16
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
191,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAN18006329
Wymiary radiatora: 196x148x32
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
137,39
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
137,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
164,18
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
164,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD FIESTA V. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD FIESTA V jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD FIESTA V jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.