5 produktów
Wybierz auto
Producenci
MALAH22000S
Średnica [mm]: 16
Materiał: Tworzywo spieniane
Rozwiń więcej danych
262,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR630945
Długość sieci [mm]: 145
Szerokość sieci [mm]: 191
Rozwiń więcej danych
126,72
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
126,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA0170150019B
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna, przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Jakość: Premium line
Rozwiń więcej danych
114,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
177,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
149,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe FORD FIESTA V. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu FORD FIESTA V jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie FORD FIESTA V jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.